Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-11, 10:20   #1439
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen; så trivelig å slå på pc'n og finne at flere er oppe så tidlig. Godt å ha deg tilbake Karbomamma; du har vært savnet. Så herlig at magen din er blitt rynkete!! Heller det enn utspent sier nå jeg

Det er mulig jeg har oversett den RikkemOr, men jeg vil gjerne ha oppskrift på den gulrotkaka hvis det er mulig.
Ser dere diskuterer smørkremen; på min "vanlige" gulrotkake lager jeg en blanding av 85 g kavli magerost
1 ts vaniljesukker
50 g margarin
125 g melis
Denne er veldig god synes jeg; mye bedre enn de med kremost. Jeg
ser for meg å bytte vaniljesukker med dråper, margarin med meierismør og melis med sukrinmelis?? Magerosten er i alle fall nøytral på smak, inneholder ingen kh. Det kan være at sukrinmelisen gir litt "kald" smak; kanskje er det andre søtningsmidler som passer bedre?

Dagens frokost er inntatt; majones, reker og egg + en dæsj fløte siden det er søndag. Skal ut og gå en trimtur nå før resten av fammen våkner og dagens starter for fullt. Bursdagsselskap
og bort-på-besøk i ettermiddag; en utfordring mtp å takke nei og alle spørsmålene som kommer. At folk ikke forstår at de kan oppleves som ganske frekke!!!

Jeg har forresten kjøpt meg tyrkisk youghurt; det har jeg sett blitt nevnt i forumet. Hva bruker jeg det til?

Svar med sitat