Godmoegen kjære venner. Ser ut til å bli en nydelig søndag her, håper dere alle får en flott dag RikkemOr: Så bra at kaka ble velykket. Jeg liker veldig godt den toppingen med kremost og melis som er på min "orginale" gulrotkake, så kaka er sikkert perfekt for meg Men går helt sikker fint med valig melistopping eller smørkrem topping også. Jeg er forressten litt som deg for tiden: Våkner kl.8 og får ikke sove lenger. Vet ikke helt om det er for at jeg er uthvilt eller bare at jeg må så forferdelig tisse.... hehehe Foksy: Jeg startet også opp å røyke igjen i vinter etter flere år uten røyk. Det samlivsbruddet jeg hadde i fjor: Først 10 kg opp "sjokolade-trøste-spising", så begynte jeg å røyke igjen, mye jeg kan takke den mannen for gitt.... Karbomamma: Ååå så koselig å høre fra deg igjen, vennen, vi har savnet deg. Håper du koser deg masse på ferie!!! Grattis med nedgang, Pruttilutts opplegg funket for å sette fart på det, skjønner jeg -Og huden trekker seg helt sikkert mer sammen etter hvert!