|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Gooood kveld!=) Enedelig hjemme her nå=)
Først: Kaka var veeeldig god, men glasuren var ikke noe for meg.. Det burde jeg skjønt på hva som er i den, men jeg måtte liksom prøve da.. Jeg skal absolutt lage kaka igjen, med en annen type glasur, eeeeller bare uten
Pruttilutt: Goood bedring snuppa, håper du kommer deg raskt 
Opprinnelig lagt inn av Anouschka, her.
Hei alle sammen 
Jeg er med om det er i orden!
Har kommet litt ut i juni men aldri for sent. Jeg har lagt på meg 10 kilo siden 2 januar pga røykeslutt. Har snart vært RØYKFRI i 6 mnd .
Nå har vekten stoppet på et sted og jeg er i gang med å lære å spise på nytt uten jojokur. Jeg er nesten vegetarianer, spiser kun fisk, ikke noen form for rødt kjøtt. En meget sjelden gang kalkun, men helst ikke.
Tenker at lavkarbo skal funke bra alikevel. Siden jeg trener mye og hardt så er mitt fokus nok jern og b-vitaminer svært viktig i kosten.
Blir gøy å være med....
Velkommen!=) Åååh, røykfri ca like lenge som meg du.. Men nå er jeg heeelt på randen hver eneste dag!! det frister så nå om sommeren!!
Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.
Må bare si at det er en fin gjeng her altså - setter så stor pris på back up, tips og fellesskapet. Hipp-hurra for oss!!
Enig! Super gjeng det her! 
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Jeg har hatt en litt rotete matdag i dag, men ved hjelp av majones kom jeg da opp i 78% fett til slutt, når en er litt matlei er det ganske bra syns jeg. Kveldskosen var god - spesielt geleen Cottage Cheese riskremen var ok, men neste gang velger jeg nok heller bare vispet krem ved siden av geleen, det er egentlig bedre.
Sånn riskrem med cottage cheese prøvde jeg en gang og.. Blei med den ene gangen ja 
Håper alle har hatt en fin dag?=)

|