Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-11, 21:00   #221
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Drikker du nok vann?
Jeg måtte opp i 4 liter om dagen for å holde ut...

Veldig nysgjerrig på om du klarer å trene like hardt på denne fasten, det er det som holder meg igjen fra å gå på en fettfaste til

Jeg drikker normalt 3-4 liter vann daglig og har nok drukket mer i dag. Holder på med mitt 6 0.8l glass med vann i tillegg har jeg hatt rundt 10 kopper med te, så væskeinntaket burde være nok. Fly iallfall på do hele tiden.

Jeg har jogget i dag, jogger alltid tidlig på lørdagen og spiser som vanlig først utpå dagen, men i dag har det jo blitt uhyre lite mat. Jeg kommer ikke til å gi opp treningen, dietten ryker før det for jeg er helt avhengig av å trene for å holde ryggen i sjakk. Kommer ikke til å tren i morgen, men får se det ann utover dagen om jeg fortsetter. Må være i form på mandag for jeg har en uhyre travel og krevende jobb og det er mye som skal på plass de kommende ukene. Kommer med ny rapport i morgen, nå er jeg så sliten og svimmel at jeg bare må legge meg snart.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat