|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Hei jenter, håper dere har hatt en fin dag og helg hittil
Selv ble jeg matforgiftet i går, spiste lunsj på en kafé i byen (omelett med bacon), og har vært e l e n d i g i etterkant. Ei venninne spiste samme og ligger langflat (på badet). Feber og toalettganger, så her går det i loff og farris. Kaster opp av omelett nå, mamma stekte egg i stad og det satte i gang brekninger med en gang. Får holde meg unna egg en stund nå, kjenner appetitten har fått seg et kick.
Så for akkurat nå, for å bevare vett og forstand - samt å opprettholde nok energi til å klare sitte oppreist - så spiser jeg fritt. Dvs. det jeg har lyst på.
Blir vel en uke nå med tarmproblemer. Hadde dette to ganger på 4 uker i fjorsommer, og i etterkant så ille tykktarmsproblemer at legen ba meg kutte ut ALL brød, så noe skade har det vel blitt?
Nei, må vel gå tilbake til lillerommet. Bra jeg har kjøpt inn de første bøkene i Sagaen om Isfolket. Noen som selger / låner ut serien? Fant bare de første to bøkene 
Fin kveld mine kjære venner 
Uff så kiipt da Pruttilutt Har savnet deg her inne i dag, men jeg tenkte kanskje du var for travelt opptatt med familien. Håper du blir frisk fort sender deg masse og
Foksy:Jeg kjøpte Eldorado sukkerfri gele på Meny, men de har det sikkert i andre ok utstyrte matvare forretninger også.
Is hørtes godt ut altså. Har lenge tenkt på å få kjøpt former og lage opp, så jeg har passe porsjoner å ta av, men har ikke fått rota meg til det enda
Sist redigert av bente1 : 25-06-11 kl 20:29.
|