Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-11, 15:20   #1411
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God ettermiddag alle sammen. Ser at dere snakker pizza; jeg har prøvd mange varianter, og den eneste jeg likte var denne: legg kavli skivet ost med smak (jalapeno, bacon el) tett samme på bakepapir i microen. Dekk evt hullene mellom med ostebiter. Sett på full styrke ca 1 min pr skive du har inni. Dvs 4 skiver = 4 min. Ostebitene smelter sammen og voila! du har en bunn. Fyll på med det du vil ha, sett i stekeovnen og stek til osten oppå er smeltet. Deilig!

Har vært ute og gått lang tur, og nyter nå dagens lunsj; omelett med rømme, bacon, blomkål og brokkoli, stekt i mye smør. Og en solid klæsj med smør oppå mens jeg spiser den . Jeg greide å få til 87 gram fett av den porsjonen; godt jobbet tenker jeg! 38 gram protein er litt høyt, mens 2 g kh er akkurat passe. Blir vel mett til langt utpå kvelden nå tenker jeg

Jeg har bakt tekaker lenge, og spiser de som vanlig brødskive med smør og pålegg oppå. Greit å ha i fryseren, så tar jeg opp det antall jeg skal ha når jeg smører matpakka. Alltid ferskt brød; og veldig godt!

Svar med sitat