|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.
Good morning! 
Våknet ikke før 1200 - tydelig at jeg trengte litt søvn ja. Mm, så godt.
Huff Angemi - fylleangst OG på tur på jobb igjen. Høres ubarmhjertig ut. Få i deg masse mat og drikk vann, klyp deg i armen og minn deg selv på at det er fylleangst (= koblet til alkohol; urealistisk, ufortjent og straks bortevekk)
Spent på gullrotkaken RikkemOr; like spent på om du blir fornøyd, og hva de andre sier. Jeg har ikke bakt så mye lavkarbo, men det hadde jo vært artig å ha en kake-eller-dessert-aktig-oppskrift som alle synes var god. Har en oppskrift på iskake her et eller annet sted...som fikk knall tilbakemeldinger av de på kur og de andre.. hehe - "the others" liksom. Melder meg som prøvesmaker sammenmed bente1, nesten så jeg synes jeg kan smake den allerede..MMMmmm.
Baconcrisp er jo godt - selv om det er noe jeg aldri har spist tidligere. Har lett lenge etter KIM's sin, fordi den var anbefalt. Endte til slutt med en svensk variant, - men synes de stort sett ligger på samme verdier (0 - 0,2 g karb) så jeg antar at baconcrisp er lovlig nok for min del. Og et supert substitutt til potetgull.
Tenkte på det i sjokoladepraten deres også -. jeg har ikke smakt noe sjokoladelignende på 4 uker. (Hvilket er sykt for min del) Så tenker jeg mens jeg leser at "hm...kanskje jeg skal kjøpe en sånn sunn sukkerfri sak å kose meg med..sikkert fint å ha liggende i skapet osv osv", men så jeg er litt redd for at jeg på et vis skal vekke "sjokolademonsteret" i meg også.
Kanskje greit å la være -
Er skikkelig stolt og fornøyd med meg selv altså: 4 uker! Har vel aldri klart å holde meg på en kur i 4 uker i hele mitt liv. Også at jeg har klart det uten en sprekk!! Gosj.
Så skal det jo sies at jeg har spist ting jeg ikke burde spist - men det var ting jeg trodde var ok (jordbær med vaniljekesam). Men det regner jeg ikke med - var gjort i "god tro" som det heter.
Knallfornøyd jeg!! 
Ååååh, 12! Så deilig!=) Tror den kosten her gir meg så mye energi at jeg ikke klarer å sove lenge jeg?? I natt blei det jo ganske seint i forhold til de andre dagene( sovna rundt halv2), men likevel våkner jeg klokka 8 av meg selv og kjenner at jeg likegjerne kan stå opp som å sove no lenger.. Det er IKKE normalt for meg... Ellers har jeg liggi å sovna/våkna helt til jeg får dårlig samvittighet og må stå opp.. Gjerne i 11-12 tia.. Men er jo bare positivt det asså=) Mange flere våkne timer per dag!=)
Hvis du ikke har behov for sjokolade, så ikke kjøp.. Det er mitt tips.. Jeg hadde ikke kjøpt hvis ikke det var for den kaka, for jeg har ikke hatt behov for det og jeg synes i grunn det bare er tullete å ha det "just in case".. Da er det fort gjort å ta en titt i skapet og bare ta en liten bit når man ser den.. Hvis man er sånn at man bare måå ha, så er det litt annerledes.. Men klarer man seg uten søtningstoffer er det det beste mener jeg Og du som har vært så flink med 4 uker uten! Hvorfor ikke heller se hvor lenge du klarer uten noenting?? Det synes jeg er gøy! Utfordre meg selv på sånne ting og hele tiden sette litt krav.. Det gir en fantastisk god følelse når det er gjennomført 

|