Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-11, 13:02   #1402
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Good morning!
Våknet ikke før 1200 - tydelig at jeg trengte litt søvn ja. Mm, så godt.

Huff Angemi - fylleangst OG på tur på jobb igjen. Høres ubarmhjertig ut. Få i deg masse mat og drikk vann, klyp deg i armen og minn deg selv på at det er fylleangst (= koblet til alkohol; urealistisk, ufortjent og straks bortevekk)

Spent på gullrotkaken RikkemOr; like spent på om du blir fornøyd, og hva de andre sier. Jeg har ikke bakt så mye lavkarbo, men det hadde jo vært artig å ha en kake-eller-dessert-aktig-oppskrift som alle synes var god. Har en oppskrift på iskake her et eller annet sted...som fikk knall tilbakemeldinger av de på kur og de andre.. hehe - "the others" liksom. Melder meg som prøvesmaker sammenmed bente1, nesten så jeg synes jeg kan smake den allerede..MMMmmm.

Baconcrisp er jo godt - selv om det er noe jeg aldri har spist tidligere. Har lett lenge etter KIM's sin, fordi den var anbefalt. Endte til slutt med en svensk variant, - men synes de stort sett ligger på samme verdier (0 - 0,2 g karb) så jeg antar at baconcrisp er lovlig nok for min del. Og et supert substitutt til potetgull.

Tenkte på det i sjokoladepraten deres også -. jeg har ikke smakt noe sjokoladelignende på 4 uker. (Hvilket er sykt for min del) Så tenker jeg mens jeg leser at "hm...kanskje jeg skal kjøpe en sånn sunn sukkerfri sak å kose meg med..sikkert fint å ha liggende i skapet osv osv", men så jeg er litt redd for at jeg på et vis skal vekke "sjokolademonsteret" i meg også.
Kanskje greit å la være -

Er skikkelig stolt og fornøyd med meg selv altså: 4 uker! Har vel aldri klart å holde meg på en kur i 4 uker i hele mitt liv. Også at jeg har klart det uten en sprekk!! Gosj.
Så skal det jo sies at jeg har spist ting jeg ikke burde spist - men det var ting jeg trodde var ok (jordbær med vaniljekesam). Men det regner jeg ikke med - var gjort i "god tro" som det heter.

Knallfornøyd jeg!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat