Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-11, 08:43   #1393
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen alle sammen

Så kjekt at du har hatt en fin shoppingtur, RikkemOr! Alltid kjekt å kjøpe litt nytt for å gjøre det hyggelig hjemme, men kjenner godt til den at det går "litt "mer penger enn en hadde tenkt i utgangspunktet, ja, hehehe

Cookie monster: Ja, det er helt vanlig å ha søtsug i begynnelsen. Det er en slags abstinenser, kroppen skal renses for alt det drittet vi har puttet i den i årevis, og i begynnelsen protesterer den. -Du må absolutt ikke gi opp og gå tilbake til gamle vaner! Det går over etter hvert. Når du føler sug så spis noe karbofritt med fett i, det demper det litt, prøver du å døyve med karber, så blir det bare værre. Stå på, jente mi, du greier å komme deg gjennom dette! -Og det blir sååååå mye bedre når det blir slutt på det der. Nå har jeg veldig sjelden søtsug, og når jeg har litt er det overkommelig og jeg vet hvordan jeg skal håndtere det. Trøsteklem

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat