Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-11, 00:58   #1392
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God aften eller det er vel blitt natt nå..
Nå er jeg hjemme igjen med 3 store poser fra Ikea, 1700kr mindre på konto'n (jeg skulle ha noen kopper og telys liksom ) og rabarbra som jeg har fått av mamma Nå blir det rabarbragrøt en dag ja!=) Fikk plutselig så lyst på det, så gleder meg til jeg får laga=) Trøtt er jeg og.. Det har blitt noen timer i bilen idag gitt, men var veldig koselig da=) Fikk reker med aioli og litt rødløk hos mamma, mmmmm=) Og imorgen er det tidlig opp å komme igang m gulrotkaka til bursdagen til bestemora mi=)

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Jeg tar tilbake alt jeg sa om konsistensen på lappene folkens! Litt senere i går kveld oppdaget jeg at resten av røra hadde svellet og så stekte jeg den opp.

Godt du fikk smaken på verdens beste lapper

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Mm. Reiser til Tyrkia og skal være der en hel måned, helt alene. Skal jobbe, men etter å ha sett timeplanen, så blir det en del fritid også. Fritid = tid til å lage lavkarbomat/sole seg/sove på madrass i bassenget. Og siden jeg skal være der alene, så drar jeg ikke ut på kvelden for å spise, så er lett å være forsiktig med hva jeg spiser.

Jeg er imponert over at du klarer å få i deg så mye fett. Hva spiser du for å klare det?
Og: cocosa; er beholderen den kommer i knuselig? vet ikke om jeg tør å ta med noe knuselig i bagasjen..

Håper du får en kjempefin tur nedover!=) Og cocosa'n.. Bare putt den i en plastpose og legge den litt "midt i" kofferten så er ikke det noe problem.. Jeg reiser ofte med diverse knuselig i bagen til og fra jobb og det har alltid gått bra

Nysgjerrig nok gratulerer med innskrumping! Er jo kjempebra, tenk på; Det har bare gått 4 uker!

Ahh, nå har jeg akkurat fått i meg litt mat og.. Kjøttdeig med litt rødløk, tomatpure, masse ost og masse krydder Fiiin kveldsmat det=)
Masse nye ting står i oppvaskmaskinen for å bli klart til bruk og mer skal inn imorgen tidlig.. Fikk det for meg at jeg måtte bare ha nytt bestikk og servise.. Heheh=) Det er så fort gjort når man går rundt å kikker litt asså!
Meeen, jeg må vel ta kvelden nå... Suuupertrøtt og tidlig opp, så er vel ingenting å lure på Sov godt alle sammen=)

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat