|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Nysgjerrig nok: Kjekt å ha deg her igjen -Og gratulerer så mye med at du har krympet og føler deg bra på kostholdet Ja, det er akkurat som du sier - når man begynner å fokusere på alt man kan spise istedenfor alt man ikke kan spise så går alt så mye lettere.
Ønsker deg masse lykke til på biltur Ser du har fått mange gode råd allerede. Mitt beste råd er egentlig nettopp det du gjør nå: tenke igjennom det godt på forhånd, slik at du har bestemt deg for hva du skal gjøre og hva du ikke skal gjøre. Nå er du så godt inne i det, så du vet hva som virker. Kjølebag på biltur er egentlig en kjempe-ide, fyll den opp med godsaker du vet er bra for deg, da har du alltid noe tilgjengelig hvis det ikke skulle finnes noen gode valg der du er
Nå har jeg akkurat kost meg med baconcrisp til detektimen. Utrolig deilig med noe salt snacks, forhåpentlig påvirker det ikke vekten, er i alle fall ingen karber i det. Jeg kjøpte Kims Baconcrisps, kan anbefales
Nå begynner straks siste del av detektimen, så skal se det og så krype til køys.
Ønsker dere en god, god natt, skravles i morgen
|