|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.
Hei damer!!!
Av "rariteter" så er neglene mine nesten redusert til null. Altså - jeg har negler, men det fliser seg opp, brekker og er nermest frynsete. Merkelig. Flere som har det sånn? 
Har planer om bilferie; blir nok noe grilling, men blir nok også en del rask mat som er å få tak i langs de norske veier... Har planer om å ta med knekkebrød - og gjøre så godt jeg kan. Men det er vel som det blir sagt lengre opp her - at hvis man ikke planlegger så er det lettere for at det går skeis...
Må tenke mere på det der. Noen som har erfaringer med kombinasjonen bilferie og mat-langs-veien-uten-karbo?
Ønsker dere alle en god helg!!
Klem!
Neglene er historie her; men been there - done that.... Det går over om litt. Da blir de skikkelig solide 
Jeg hadde kickstarten min med lavkarbo på bilferie i fjor og det var ikke noe problem. Fant butikker med salatbar, fylte opp og la i kjølebagen. Som dressing tok jeg seterrømme. Stek omelett med masse godt i før avreise på morgenen; og legg i samme kjølebag. Ta med knekkebrød som du sier, så har du det som supplement. Ellers spiste jeg samme middag som de andre, uten potet mv. God tur!
|