Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-11, 21:47   #18
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 53
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny i gamet, lurer på...

Opprinnelig lagt inn av Frøken Kolibri, her.

huff trenger litt støtte dere! har vel holdt på i litt over 2 uker snart,og merker jeg sitter her med litt desperate tanker..
sånn type ÅHNEII skal jeg aaldri få spise smågodt igjen,eller sjokolade,eller kake,eller...++
Holder på å bli GAL! er like før jeg har lyst å gi opp hele greiene....allerede..
Gi meg litt motivasjon folks.. er lei av å stresse med middag også,det går som regel i det samme hele tiden.kjøttdeig i ymse form,eller biffkjøtt med den vanlige kjedelige salaten.
Uff. Er i ketose nå og har klart å holde det,men ja....savner snop og sukker MYYE...

DET GÅR BRA! Jeg har det sånn som du har det nå en uke hver mnd - såååå fysen - og da unner jeg meg søtningsstoff i kaffe/te og en og annen lavkarbodessert/-godis. Søte lavkarbolapper er godt, samme med lavkarbomuffins. Fløtegrøt med splenda, kanel og smørøye. Kaffe med sukkerfri vaniljesirup og lettvispet krem. Eldorado sukkerfri gele, Eldorado sukkerfri sjokoladepudding (lag den med 50/50 melk og kremfløte - blir nyyydelig), kjempegodt og lettvint. Heldigvis går det an å "skeie ut" uten å ødelegge et ellers flott opplegg Dersom man skulle avskrevet ALT hele tiden, tror jeg det bare er et tidsspørsmål før forsakelsene blir for mange og man ikke orker mer. Verdt å merke seg at det kan lønne seg å være bevisst på søtsuget; når er du godtesyk? Er det syklus, er det trøst, er det vaner, selvsabotasje? Det er mange grunner til å spise feil, og det er viktig å tenke litt over hvorfor det er som det er også. Selv var jeg kjempesulten og fysen til å begynne med etter jeg kuttet kh, og dette kan vel mest tilskrives sukker-abstinens. Men det GIKK over, det tok bare litt tid. Og tiden brukte jeg til å surfe etter fristende oppskrifter, lage lavkarbomat og planlegge måltider. Dette går fint, skal du se

Edit: Vil presisere at når jeg skriver "skeie ut" så mener jeg på lavkarbo-godt - ikke på høykarbostæsj

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat