|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Herlighet.. Har ikke lest her siden i går morges, og allerede henger jeg etter...
Nå skal jeg begynne å planlegge hva jeg skal ha med til Tyrkia. Mamma har allerede tatt med seg en boks med BakePro så jeg kan lage pizza og slikt (KarboMamma hadde en super oppskrift som jeg har begynt å prøve meg frem med og lunsjen på jobben i dag var en pizza som kunne holdes i hendene!). Tenkte også å ha med masse bacon (man får ikke tak i sånt i et muslimsk land, og det er lov å ta det med i bagasjen), og makrell i tomat. Fiberhusk har også Mamma tatt med seg, så det er allerede i leiligheten.
Hva mer bør jeg ha med meg? Av sånne ting man kanskje ikke får tak i der nede uten å lete seg halvt i hjel...
Var på shopping i går, og kjøpte noen bikinier. Fant noen som så fine ut foran, overdeler ser generelt ok ut, for jeg er ikke sååå stor over midjen (fettet forsvinner likevel fra nettopp der ).Men bikiniene så helt grusomme ut over rumpa. Jeg er alt for brei! Og alt av badetøy gnager seg inn i huden og lager ekstravalker, og eneste måten å unngå det på er å finne en så stor størrelse at klærne bare faller av... Men det ble jo noen bikinier allikevel. Tok de med finest overdel! Og noen kjoler som markerte at jeg er smal i livet uten at den viser hvor brei rumpa faktisk er i forhold til midjen.

|