Har så masse spørsmål jeg!! Lurer på om dere balnder produktene med med vann, melk eller laktolight (eller hva d heter) Kan man spise pastaen i fase 1? Noen sier ja, mens andre sier nei. Glemte å spør om d. I dag det fredag å kjempe trist å tenke på at jeg ikke kan kose meg med snop, cola å chips. Kjenner det blir en tidlig kveld. Lettere å legge seg enn å site oppe å tenke på alt man ikke kan spise. Håper det går snart over. Tanken på å veie 30 kg mindre neste år hjelper meg med å holde fokuset! Ellers har jeg tenkt mye på å begynne å røyke igjen bare mens jeg går på ed. Men er jo egentlig ganske dumt å ikke minst dyrt. Vet ikke om vi hadde hatt råd til å gå på ed vis jeg røykte endå. Men tror det hadde vert med å holde humøret oppe. Før føler meg som en sur sur kjærring siden jeg begynte på onsdag. Syns også der er vanskelig å få i meg produktene med barna springenes rund. Har en gutt på 4 og en jente på 1. Di begge to tigger av meg mens jeg spiser. Er det farlig å dele litt med seg? Di spiser jo vanlig mat uten om. Sønnen elsker nøttene. Eneste posetive er at han spiser mer grønnsaker nå siden han ser jeg spiser vil han også ha På søndag skal vi feire 1års dagen til snuppa, lurer litt på å lage gele av fun ligthen for selv å kunne spise litt. Er vel det samme som et glass saft?? Blei langt tullete innlegg dette her!!! Ha en flott fredagskveld