Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-11, 16:29   #27
bevaremegvel
Medlem

bevaremegvel sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
bevaremegvel har en fantastisk aura rundt segbevaremegvel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Likeverd? Respekt?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hvorfor syns dere egentlig at mange svar er skikkelig ekle? Jeg har vært her i snart to år og jeg har enda til gode å se så mange svar som dere mener er ekle. Klart det er noen, men det er altså månedsvis imellom at det provoserer meg skikkelig.

Kan det ha noe med....hvordan vi ser forskjellig på livet?

klart det har noe med hvordan vi både ser forskjellig på livet og er forskjellige
jeg har ikke engasjert meg i den tråden som ble nevnt, men jeg forstod det slik at trådstarter kun brukte den som eksempel.
og jeg er jo ganske ny her på forumet og har reagert mange ganger på mange som svarer ekkelt i tråder og "henger" ut andre som mener annet enn de selv.
Jeg forstår som sagt ikke hvorfor dette er nødvendig? kan vi ikke bare la være å svare om vi blir så irriterte at vi føler behov for å "slenge med leppa"? Jeg er ikke bedre selv, jeg kan det jeg også, men prøver så godt jeg kan å la være, og om jeg sårer noen eller "slenger med leppa" så håper jeg å få beskjed så jeg kan skjerpe meg.

poenget er vel at vi alle vil ha ett forum med mangfold og kunnskap og som er for oss alle. Vi ønsker vel en plass der vi kan dele vårt kosthold på godt og vondt uten å føle at vi er redde for å spørre eller mene noe i tilfelle noen "henger oss ut" for uvitenheten eller meningene våre.

Jeg er kjempeimponert over all kunnskapen som finnes på dette forumet og har mye å lære her, og mye hyggelig å lese er det også, det er sosialt å kunne møte noen med samme problemer, samme interesser etc

bevaremegvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbokost Svar med sitat