Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-11, 14:49   #21
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Likeverd? Respekt?

Opprinnelig lagt inn av bevaremegvel, her.

det synes jeg ja. og jeg forstår ikke hvorfor du svarer sånn når du til og med ser det selv
Jeg er enig med trådstarter jeg. Jeg synes det er alt for mange som er skikkelig ekle i sine svar og sårer mange og jeg skjønner ikke vitsen.
Hvorfor svare om du kjenner at du er så provosert at du må være ekkel mot noen?
kan en ikke bare overse den aktuelle tråden da, eller svare en dag en er i bedre humør
Vi kan alle trå feil og skrive noe som sårer eller som virker surere enn det er ment, men da kan vi heller beklage det og lære av det

Hvorfor syns dere egentlig at mange svar er skikkelig ekle? Jeg har vært her i snart to år og jeg har enda til gode å se så mange svar som dere mener er ekle. Klart det er noen, men det er altså månedsvis imellom at det provoserer meg skikkelig.

Kan det ha noe med....hvordan vi ser forskjellig på livet?

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat