Da bi det en ny runde med Ketolyse og trening. (6 ukresprogramm nr.2 RYP - forbrenning) Håper jeg karer og holde meg mere motivert denne gangen - også når jeg kommer på land. (Er styrmann på en båt, 4 uker jobb - 4 uker fri.) Er akkurat kommet ombord etter 4 uker hjemme med lite trening og for mye mat. Har heldigvis kommet meg på en 4-5 fjelltopper om ikke annet Flotte naturopplevelser i Vesterålen Gikk ikke noe serlig ned de første 6 ukene med RYP, men tror nok jeg forbrente en del fett. ( Har forøvrig ALDRIG hver i så god form før) Jogget en time i strekk den siste uka (4 uker siden) Begynte på første lavkarbokur høsten 2009 og gikk fra 147kg til 126 på ca 4-5 måneder. Nå er vekta på 135, men jeg håper treningsopplegget hjelper. Må også være flinkere til å ligge unna kunstig søtning. (Og et lite favoritt-mellom måltid) - Kvitost med kaviar, 5-6 slicer rett i kjeften Blir jo fort noen garm sukker av all den kaviaren. Nå er det ny start som gjelder, og trening 5-6 ganger i uka. Skal prøve alt jeg kan for å ligge under 20g karbo per dag. Kjøtt, fisk og grønnsaker er jo kjempegodt, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg får disse phsyco-anfallene av og til I alle fall, skal begynne å skrive litt på klubben her. Er jo innom lavkarbo ofte og jeg må si at dere er mange som motiverer meg Skal begynne å bruke forumet mere aktivt, prøve å være sterk og srive om egene erfaringer. Jeg vil også ønske dere andre flotte personer her inne lykke til med å nå målene deres