|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.
....
Koser meg jeg, når jeg kjører bil og kan høre på musikk, synge høyt for meg selv og bare ta det helt med ro 
Jeg elsker også å kjøre bil og synge høyt. Eneste gangene jeg gjør det er i bilen 
Enig i det dere skriver om ferier, man kan ikke gå rundt med dårlig samvittighet om man koser seg litt ekstra en sjelden gang. Livet skal nytes, og i ferier er det lov med bittelitt ekstra. Kan hende dere kommer til å synes det er rart å spise pizza igjen da, jeg har spist bittelitt ris til sashimi et par ganger, og synes det smaker bare vomfyll av risen nå...det som var så godt før eller var det, det? Kanskje det bare var vanen...
Jeg skal på seilbåt og en stor båt i løpet av sommeren, på den store blir det buffet og ingen sak å holde seg nede på karbsene, på seilbåten må jeg ta med egen mat, men jeg tror ikke det skal bli det største problemet. Derimot å ta en is når vi er i havn....om det er fint vær kommer jeg til å bevilge meg en!
Skattepengene mine har kommet også, jeg vurderer sterkt å kjøpe meg en skikkelig pulsklokke nå. Har en dårlig en fra før, som jeg ikke gidder å bruke engang Sikler etter en Garmin Forerunner av noe slag 
Nå skal jeg øyeblikkelig ut på fredagsløpeturen min, og i kveld er det jentekveld med venninnner på løkka!
Ha en fantastisk flott dag alle sammen 

|