Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-11, 11:51   #40
silje21
Seniormedlem

silje21 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 36
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Giftermål i juni 2012

Opprinnelig lagt inn av supah, her.

Ja, det er jeg helt enig i. Alt for stille her..

Når det gjelder svigermødre har jeg nok ikke noen tips. Min svigermor er fantastisk, og vi er gode venner..

Planleggingen går egentlig ganske tregt her. Jeg har vel satt alle planer litt på pause nå i sommerferien, vi skal reise så mye at vi rett og slett ikke har tid til å planlegge. Starter for fullt til høsten igjen..

Jeg og min kjære har vært sammen i 5 år nå, og på selve dagen fikk jeg en nyydelig diamantring Jeg er heldig!

Så utrolig koselig tror jeg må være den eneste jenta som ikke vil ha diamantring xD "hater" bling, og måtte virkelig slite en stund for å lære meg å gå med forlovelsesringen hehe

Har også egentlig et godt forhold til svigermor, og svigerfar, men ikke i dette her
Sommern her skal det jobbes, jobbes, og atter jobbes, må spare gitt, men har nå hatt litt ferie allerede, og litt mer i november, praha here we come

Materialet till å lage bordkortene våre har akkurat kommet fram, så nå skal det lages prøver osv, gleder oss masse

SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat