|
Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av Minsa, her.
Heisann!!
Er helt fersk her å er på min andre dag på ed!
Litt om meg, er samboer 2 barn på 1 og snart 4 år. Bor i stavanger omrd. Har 3 uker igjen av permisjonen min før jeg begynner på jobb igjen.
Har en start vekt på 104 å målet mitt er 75 kg. Har virkelig troen på dette 
Har sett noen fantastiske resultater på en bekjent av meg!
Lurer på hvilken produkter som ikke er noe særlig gode. Har til nå prøvd sjokolade drikken, jordbær deserten, soyanøttene, bringebær kjeks å bar.
Syns d smakte greit, fikk det jallefall ned. Hvordan er d med å drikke pepsi max? Prøver å prøve å kutte den ut, men d har blitt et glass å to til kvelden.
Ha en fin dag alle sammen! Gleder meg til å bli kjent med gjengen her inne å følge med på hvordan det går 
Hei og velkommen Minsa 
Dette med gode og mindre gode produkter er som Streber sier helt individuelt, det gjelder å prøve seg fram.
Et av hovedtipsene er imidlertid å benytte seg av alt tilgjengelig krydder. Ikke de ferdigblannede kryddermixene (de inneholder gjerne sukker i en eller annen form), men alle ferske/tørkede krydder er lovlig og hjelper veldig på smaken på de fleste produktene.
F.eks. er kanel, kardemumme, vanilje (pulver eller frø fra stang) gode krydder for alt med sjokoladesmak, vanilje er også å anbefale for både jordbær og vanilje dessertene.
Pepsi max/tab extra/solo super og andre "sukkerfrie" drikker anbefales holdt til et minimum, da de kan føre til at søtsuget vedlikeholdes.
Husk også fett - vi skal ha fett hver dag også, selv om ingen av produktene trenger dette tilsatt.
Bruk f.eks. olivenolje på salaten, stek pannekakene i smør (meierismør), ha smør eller olje i suppene.
Er ikke mye som skal til, men fett må vi ha!
Lykke til videre på ferden 

|