Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-11, 09:12   #19
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Dere som ikke spiser brøderstatninger

Hvis du savner brøderstatninger så veldig når du kutter det ut, så ville jeg kanskje heller valgt å tillate meg å spise det kanskje 2-3 dager i uka, og heller akseptert at vekten gikk litt senere nedover, prøv å finne ut hva som er viktigst for deg: å spise brøderstatning av og til, eller å gå raskere ned i vekt. Hvis du vil ha noe å legge pålegget på de andre dagene kan du jo lage osteknekkis eller oopsies, som andre her foreslår og bruke istedenfor lavkarbo knekkebrød. Personlig syns jeg ikke det er noe problem å legge masse godt pålegg på en tallerken og spise med kniv og gaffel, som en slags tapas. Pålegget kan du jo variere etter hva du liker og bytte ut ting når du blir lei av det. Masse gode fete oster å få tak i, reker med majones, røkt laks, røkt makrell, spekeskinke, masse spekepølser med lite karber, forskjellige typer kjøttpålegg, og så kanskje variere med blandet salat med enten kylling, skinke, fetaost og enten rømmedressing eller aioli til.
Prøv å tenke på alle de gode tingene du kan spise istedenfor å tenke på hva du ikke får spise, det hjelper i alle fall meg. Lykke til

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat