Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-11, 07:44   #1359
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen kjære venner, ønsker dere en fantastisk lavkarbo dag

Cookie Monster: Ville nok vært litt forsiktig med kokebøker som er for generell lavkarbo ja, ville i alle fall sjekket oppskriftene først på diett.no da. Tomatsuppe tror jeg blir for høyt karboinnhold når man skal være i ketose.
Jeg har alltid vært glad i å lage mat fra bunnen av, så jeg ser at det eneste jeg trenger gjøre med mine middager er å fjerne tilbehøret (pasta, ris, potet) og tilføre litt mer fett.
Ting å ha i skapet - sikkert litt forskjell fra person til person, men jeg har alltid: Fløte, Rømme, majones, egg, bacon, ett par forskjellige oljer, smør, fiberhusk, jbk-mel, vaniljedråper, søtningsmiddel, minst 4-5 forskjellige typer grønnsaker, 2-3 forskjellige typer ost, pålegg som røkelaks og spekeskinke, noe kjøtt, som kyllinglår, kjøttdeig, grillribbe el. Fisk til middag kjøper jeg kun når jeg finner den helt ferskt i ferskvaredisken, liker ikke frossenfisk eller fisk som har ligget lenge.
Andre har kanskje andre andre tips.
Når du får den fiberhusken på du prøve lappene til Pruttilutt

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat