|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Cookie Monster: 2,5 kg første uke er kjempebra, gratulerer!! Det viser at du er i ketose og gjør ting riktig - fortsett slik du Litt uvanlig med fettet i begynnelsen, ja, men når du kjenner hvor god og mett det gjør deg, så hjelper det etter hvert. Jeg synes også det hjelper å lete etter "sjulte" fettkilder - kyllinglår med skinn istedenfor kyllingfilet, fet fisk isteden for mager, grillribbe og nakkekoteletter istedenfor svinefilet, entrecot istedenfor oksefilet osv, da får man opp fettprosenten mye enklere. Stå på! 
Dollsine: Kan jo være du er i ketose selv om du ikke er varm, da, kan være forskjellig fra person til person det der. Du ville ikke fått utslag på stiks (dersom du måler ca 2 timer etter siste måltid om dagen) hvis du ikke var i ketose. Tror imidlertid det er viktig å få i seg mye vann - spesielt dersom en spiser mye proteiner, hvis ikke kan det være litt belastende på nyrene.
RikkemOr: Flinke som har fått fettprosenten opp i 80% - det er det optimale for meg, jobber hardt for å komme dit hver dag
Da har jeg vært på bryggedans og grilling. Var flink og overså glatt alle kakene, spiste grillribbe og salat med fetaost og avokado. Danset isteden når kakene kom fram. Begynner å få litt mer energi nå, det er ganske deilig. Den første tiden jeg var i ketose ble jeg utslitt etter to danser, men nå holder jeg mye lenger. Håper alle har hatt en koselig st.hans feiring  
|