Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-11, 17:42   #15
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte kose seg med noe med søtningsmidler i?

Personlig ønsker jeg et kosthold som ikke inneholder så mye søtt, og vil venne meg av fra søtsmak uansett om det er fra sukker eller kunstige søtningsmidler. Så jeg prøver så godt jeg kan å holde meg unna, men det kan bli opptil 1 til 2 0,5l med lightbrus i løpet av ukedagene, og omtrent alltid på lørdager. Lager stort sett aldri noe med sukker, sukrin eller splenda, og spiser vanlige desserter/kaker ol lagd med sukker dersom jeg blir tilbudt det en sjelden gang. Koser meg heller med en kaffe latte med h-melk i stedet for noe med søtt.

Innimellom har jeg uker der jeg drikker lightbrus oftere, og da er det mye vanskligere å la være å kjøpe det hver dag enn det er når jeg nesten ikke drikker det.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat