Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-11, 12:35   #17
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trenger noen tips

Opprinnelig lagt inn av Tripsi, her.

Hei alle ! Er heilt " fersk " i akkurat dette. har vore jojo slankar heile livet......Det som vert den store utfordringen nå, er å ete meg mett med mest mogleg fett !!! Frå dei andre kurane har det vore stikk motsatt. Eg har ikkje sett meg inn i fett,protein prosent osv. Og ketose ??? ka ??
Håpar dette går bra.............mykje god mat og oppskrifter ! Trist å sei " farvel" til pasta og ris - mine favorittar ! jaja................er bare til å finne nye !
Ha ei god helg alle samen !

Er du newbie innen lavkarbo, anbefaler jeg at du setter deg litt inn i kostholdet så du slipper og gjøre nybegynnerfeilene Sjekk ut arnakristins nybegynnertråd først, begynn og spis etter linken "lavkarbo på 3 minutter" som du finner litt ned i tråden. Etterhvert vil du lære mer og finne en retning som passer deg, din kropp og ditt liv

Anbefaler alle med problemer med variasjon og lese oppskriftsdelen av forumet, andre lavkarboblogger, og ikke minst anskaffe seg en eller flere av de uttallige kokebøkene innen lavkarbo som finnes på markedet Mange er også på tilbud for tiden

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat