|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Her er det kaldt og regn.... Meldt at regnet stopper til kvelden, så håper det. Skal på bryggedans m grilling i ettermiddag/kveld, og det er jo litt kiiipt når det regner. Så kaldt som det er holder vi kanskje ikke ut så lenge uansett..
Planlegger å ta med en stor bolle med salat m masse avocado og fetaost i til å sette på fellesbordet og å kjøpe inn grillribbe til meg selv. Da blir jeg kanskje så god og mett at jeg greier å motstå de derre kakene jeg vet også kommer fram. Samt at jeg virkelig trenger noe til å booste fettprosenten i dag, siden jeg hadde en dårlig dag i går
Håper alle får en kjempefin st.hans feiring
Krysser fingrene for at dere får god temperatur og fint vær!=)
Hahaha, nei og nei! Jeg asså.. Nå fikk jeg tlf fra tanta mi.. Hu lurte på om jeg kunne hente fetteren min til lørdag.. Jeg: Ja, det kan jeg vel.. Hvor da? Hvor ska han hen? Tante: Ja du ska i bursdagen på lørdag du og, skal du ikke??
Bestemora mi blir 75 liksom, og jeg klarer å glemme heeele greiene! Jammen godt hu ringte å spurte sånn at jeg fikk vite om det Tror jeg må bake en kake jeg da.. Hvis ikke blir det en million spørsmål og maaaas, spess fra bestemor.. Lavkarb gulrotkake har jo mange skrytt av... Tør ikke prøve snickerskaka for første gang til no sånt når bente sier den ikke er god Hva stemmer dere for?

|