|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Maria B: Håper du koste deg skikkelig med de bærene - ja det er deeeeilig med jordbær,mmm. Håper du får deg litt søvn, vennen Kl 5 var innmari tidlig altså, er i gunnen glad jeg er ferdig med det stadiet
RikkemOr: Du har nok ikke roet helt ned etter etter travle dager ute tenker jeg -vant til full aktivitet hele natta. Shopping er god adspredelse, ja. Kjøp deg noe fint som belønning for at du hadde så fin nedgang i dag kanskje
Appelsinpiken: Kiipt med kvalme og vektøkning, ja. Du får prøve å teste litt hva som gjør deg kvalm hvis du er sikker på at du ikke går inn og ut av ketose. Vi er jo alle så forskjellige og reagerer på ulike ting.
Personlig reagerer jeg både hvis jeg ligger høyt på karbene (og da mener jeg likevel under 15g) og hvis jeg ligger høyt på proteinene. I går hadde jeg en slik dag, var ikke påpasselig nok, og kom både nært opptil 15g karber, samt spiste mye proteiner, så lå høyt på det og lavt på fettprosenten. Merker det på kroppen i dag, litt svimlen, litt sug, og kjenner at jeg er oppblåst og har litt vann i kroppen. Så for meg skal det veldig lite til før kroppen kommer i ulage, jeg må være veldig streng på det der. Men alle er jo forskjellige, så viktig å finne ut hva din egen kropp reagerer på. 
|