|
Sv: Birkebeinerløpet 2011
Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.
Hei!
Jeg skal ikke løpe Birken, men KK's 10 km den 15. oktober, greit om jeg slenger meg litt på her?
Løp iForms 5 km lørdag 18.06. Planen var å trene i forkant, men tida rant bort i eksamenslesing og annet...så jeg møtte utrent
Jeg gjennomførte, og endte på 38:59, og nå har jeg altså meldt meg på 10 km til høsten, sammen med en venninne. Er nok i dårligere form enn dere her inne, men man må jo starte et sted?
Vurderer også å melde meg på 10 km på Oslo Maraton, som er i slutten av september, hadde vært kjedelig om det lå en meter snø i oktober og løpet ble avlyst...
Har lasta ned løpeprogrammet til Grete Waitz som ligger på Oslo Maraton sine sider, veldig enkelt program som jeg har planer om å følge med å løpe man-ons-fre og andre aktiviteter i helgene.
Men det er mer motiverende med flere som trener løping, kunne godt tenkt meg å være her inne sammen med dere selv om jeg trener til et annet løp Går det greit?
Jeg trener også mot kk-mila, er motiverende å ha et løp å trene mot. Og 38.59 som utrent på 5 km, syns jeg virker som en veldig bra start.
|