Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-11, 20:41   #1304
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Det går sikkert veldig bra, men hardt blir det nok
Hehe, kanskje det er du som må hjelpe meg med matten Hadde forkurs i år da, det gikk greit, etterhvert. Matte er ganske gøy, bare man jobber nok med det så er det jo forståelig!

Jeg liker å lage mat fra bunn av, men i dag ble det 1/2 boks creme fraiche og en pose gresk salatblanding oppi. Sånn man kjøper i 3-pack vettu. Helt grei, selv om hjemmelaget er 10 ganger bedre

Håper jeg klarer å fortsette med og være flink fremover også, det er faktisk ikke så ille... Blir jeg sliten så går jeg litt, regner med at kondisen øker etter hvert bare jeg lager rutine av det.

Ja jeg regner med det blir hardt, men jeg var flink i matte en gang i tiden, selv om det selvsagt ikke var på samme nivå.. Og jeg synes fag som matte, fysikk og kjemi er veldig gøy så tror det skal gå bra bare jeg er strukturert nok og jobber nok med det=)

Heheh, det er lov å være litt "lat" og gå for ferdigløsninger en gang i blandt Smakt bama sin tzatziki da? Jeg har ikke kikka på karbene på den eller smakt den jeg altså, bare lagt merke til at den står ved siden av aioli'n min
Ja, såklart vil kondisen komme etterhvert! Jeg synes det er helt greit og også deilig å trene jeg... Men jeg blir sånn at jeg sliter så syyykt med å komme meg ut av sofaen noen ganger..Og da går det lange perioder uten trening.. Så jeg heier på deg! Kjempebra at du kommer deg ut, og tøfft gjort å melde på 10km løp og gjennomføre 5km og ja...

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat