Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-11, 19:50   #72
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange kalorier spiser dere?

Jeg tok meg nettopp en sjekk på diett.no for å sjekke tallene mine.
Jeg spiser noe rotete, og kcal varierer fra 2100 på de laveste dagene til 3200 på de høyeste dagene. Fordelingen i prosent er
karber: 7,
protein 22,
fett 71
Jeg går likevel ned i vekt, noe jeg ikke ønsker (veier nå under 48 kilo og er 1,60 høy). Jeg måtte sjekke fordi det ser ut som jeg får flere helseproblem (samler visst på dem) og det antydes at kroppen min er i sultemodus......
Siden karbene mine ligger på 40-50 pr dag (de kommer hovedsaklig fra frukt og grønt) og jeg passer på å spise masse fett (både fra meieriprodukter, oljer og dyr) + jeg får i meg godt med proteiner trodde jeg ikke kroppsvekten ville gå under det som er naturlig for meg (trives på rundt 54 kilo).
Noen som kan se hva jeg gjør galt?