|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Har du sett vin-innlegget mitt? Er en samling av rød- og hvitviner som er greie for oss i ketosens verden.
Ja, jeg så det=) Har du noen favoritt blandt viner eller? Jeg har drukket litt vin, men aldri funnet en som jeg har kjempelyst på igjen liksom... Drikker helst rød da, ikke så glad i hvit.. Rosè kunne jo gjort seg nå i sommer.. Kanskje det er no lavkarb å finne der?=)
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
RikkemOr: Forsiktig med de shotsa - Jeg blir faktisk helt borte vekk av ett par glass vin nå når jeg er i ketose - såpass at jeg hels holder meg unna for det blir ubehagelig. Og så føler jeg at jeg mister hemningene når det gjelder å dytte nedpå av alt mulig annet tull også.... Bare en vennlig advarsel
Jeg skal passe litt på Har bare så lyst å lage de som en gøy overraskelse til bursdagen hennes=)
Nå har jeg vært på kafe og på shopping med ei venninne, er koselig å være litt sosial igjen etter 2 uker vekk altså=) Pleier egentlig ikke orke det rett etter natt-tur, men er overraskende pigg idag Sola varma godt på kroppen når vi satt ute å drakk kaffe også, I love it!=) Men nå har grå-skyen kommet og det lyna istad Jeg liker ikke tordenvær, tror det kommer å tar meg jeg vøttø

|