Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-11, 12:45   #8348
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

hehe vi er kjappe av oss xD ble samboere etter 2 1/2 mnd^^ og forlovet oss 6mnd etter vi at vi ble sammen gått som smurt

og jeg personlig tenker: man er ikke nødt å si alt man tenker heller da xD
og planlegger bryllup neste juni, hadde nok fått en liten en til da, hadde det vært grunnen hehe

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Vi flyttet sammen etter 2 måneder (når vi begynte å få god kontakt igjen), eller ca 2 uker etter av ble sammen. Vi ble gravid 6 måneder senere (prøvde i 6 måneder faktisk også), forlovet oss som sagt 8 måneder etter vi ble gravid på 09.09.09 mest pga datoen mens selve bryllupet blir ikke før senere langtidsløfte! Så her går det kjapt også, vi har et barn på nesten 2 år og vi har vært sammen i 3 år i juli MEN for at det ikke skal virke så ustabilt så vil jeg legge til at vi har kjent hverandre i nesten 10 år nå! Vi ble bare ikke sammen før i 2008.

Vi flyttet sammen etter 1 uke, forlovet oss etter 6 måneder, fikk barn etter 15 måneder, giftet oss etter 3 år og har nå vært sammen i 19år!

Mulig jeg er gammeldags og rar, men hva er så galt med å spørre om noen planlegger barn snart? Altså oppriktig spør, ikke som en ekkel komentar til et bryllup etc. De eneste som ikke har lov til å spørre om det, er en evnt fremtidig arbeidsgiver. Jeg kan liksom ikke se noe galt i at noen i familien spør/kommenterer!