Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-11, 11:11   #1270
MariaB
Seniormedlem

Medlem siden: May 2009
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Happiness, her.

Hei! Jeg startet nå i juni.
Mamma til 3. Har alltid vært overvektig. I fjor gikk jeg ned 17 kg ved å begynne å mosjonere (går 40 min daglig). Så gikk jeg opp 3 kg.
Startvekten min er 30kg mer enn den bør være.
Delmål 1 er -5 kg ut juli. 1,5 kg forsvant første uka.

Velkommen!

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Good evening ladies=)

Istad fikk jeg beøk av en mann fra Kenya og.. Han solgte bøker om Afrika for å betale for studiene sine.. Ja, jeg vet hvordan det høres ut da.. Men han viste meg et avisoppslag med han og familien han bodde hos fra lokalavisa her fra mai, og han hadde kort fra bokforlaget og sånn.. Og jeg har jo ikke samvittighet til å si nei, når jeg vet jeg klarer meg fint uten de 450kr og han var jo så trivelig og alt.Hu ene venninna mi blei sååå oppgitt over meg da, men det får hu bare bli.. Jeg fikk en fin bok om alle landene i Afrika med mange fine bilder og han fikk penger til utdanning. Også er det sikkert noen som tenker at jeg har blitt lurt, men det får i så fall bare være

Jeg hadde også besøk av en, men kjøpte ikke...snill du er!

Opprinnelig lagt inn av Batillip, her.

Nesten river ingen mann av hesten.

haha, love it! Enig med deg foresten!

Opprinnelig lagt inn av majo1, her.

Hei alle sammen

Eg begynte på ketolysekur 20 Juni, og er veldig spent på hvordan dette kommer til å gå! Gleder meg uendelig masse til resultatene begynner å vise!

Kan jo fortelle litt om meg selv først: Er ei jente på 22 år, 173 høy, og veier 113 KG. Eg har hatt ekstra kilo på kroppen siden barndommen egentlig. Gått mye opp og ned i perioder. Har prøvd litt av hvert innen slankeverden, og prøver nå ketolysekuren.

Kjøpte ketolyse startpakke. Er i full gang med lavkarbo, leser på oppskrifter og planlegger middagsmenyer. Kjekt å kunne utveksle erfaringer, og så er det jo en opptur å dele gode resultater med andre i samme situasjon

Velkommen!!

Veiedag.. Ingen sensasjon akkurat nei.. +0,2kg.. MEN er fornøyd jeg, for heldigvis målte jeg meg også før jeg dro ut og har mista 3cm rundt magen og 2cm i livet.. Ja, og en på låret trur jeg, men jeg knoter sånn med målebåndet opp og ned, og liker og ta det dårligste resultatet jeg finner og det endte med
Nå er det straks kaffe, og må finne meg no mat her og.. Lurer på hva det blir til frokost. Kikke litt her inne tror jeg

Synes det er kjempebra jeg! Du hat tross alt levd på ferdig mat i to uker! Det går seg til skal du se

Og noe helt annet.. Noen som har peil på geleshots?Jeg skal i bursdag 9 juli og har lyst å lage geleshots.. Har aldri gjort det før så ha ingen peil på hvordan jeg skal gjøre det.. Noen som kjenner til ferdig sukkerfri gele, eller må jeg lage den av fun light?? Skal bli en gøy kveld

Tror det finnes sukkerfri gele, men det er hysterisk enkelt å lage med funlight! 3 dl saft, 7 dl vann og en pakke gelantinplater. Mange smaker å velge i!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat