|
Sv: Demotivert nybegynner
Det er bare å hoppe i det. Ikke sammenlign med andre slankekurer, de blir man bare deppa av. Sulten, irritabel og lei. Med ketolysekuren kan man spise vanvittig mye god mat, og man har det bra når man spiser. I alle fall har jeg alltid slitt med dårlig samvittighet i forhold til hva jeg har spist. Å spise uten å føle at man ødelegger kroppen sin er for meg en ny opplevelse.
Når det gjelder boka, er jeg uenig med veldig mange her inne. Jeg hadde ikke tenkt til å kjøpe den, men det står så mange steder at man må lese den. Derfor kjøpte den i går. Leste hele, og sitter igrunn ikke igjen med noe nytt. Det meste står i disse trådene, det eneste jeg fikk ut av det var at jeg ikke må spise tyggegummi. Jeg har spist tyggegummi i forbindelse med jobb, føler jo at jeg lukter som en neglelakkfabrikk.
Hiv deg rundt, snart er det rutine. For meg er det virkelig lett, og jeg har spist sjokolade hver dag i mange år. Bortsett fra når jeg har hevet meg på den ene idiotiske slankekuren etter den andre, selvfølgelig.
LYKKE TIL!
Ps; jeg var litt sulten i starten. Spiste for lite grønt. Nå har jeg funnet ut at det som holder meg aller mest mett (og minst fysen) er en svær bolle med salat. Salat med avocado, skinke (eller sprøstekt bacon), masse olje, feta, aioli etc. Nå spiser jeg salat til lunsj hver dag, og når middagen står på bordet er jeg ikke i nærheten av å være sulten.
|