|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Mornings!
100 gram opp siden i går, og det har sine naturlige forklaringer:
- 1 liter vann i går
- Ikke vært på do siden søndag
Stresser ikke, er så vant med å være på 92-tallet. Regner med denne fadesen av en kropp gir etter for hodet snart 
Oi, 1 liter vann vakke mye nei.. Godt du får litt tid til å roe ned å ta vare på deg selv og famsen nå da Å jadda, kroppen gir seg nok etterhvert den 
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Godmorgen kjære venner
Velkommen til deg majo1!
RikkemOr: Å miste flere cm i en situasjon der du ikke selv har kontroll på maten, er jo kjempebra Vekta betyr jo mindere en målene, og den følger nok etter etter hvert skal du se
Valgte å gå på jobb i dag, men har definitivt tenkt å roe ned her og la være å stresse meg opp over ting - det får ta den tiden det tar. Har også en del ferie tilgode som jeg ikke hadde tid til å ta ut i fjor, så jeg planlegger å ta en lengere ferie enn jeg egentlig hadde tenkt - bare være hjemme og slappe av det meste av tiden
Takk Ja, cm betyr mer enn vekt.. Så er glad for at det er noe som har skjedd den veien ihvertfall og at jeg ikke har rasa opp=)
Hjemme og slappe av ferie er herlig! Det er min plan i år også, så håper jeg været er litt på min side, ja og din og selvsagt 
For å variere litt blei det lapper til frokost og.. Hihi Så herlig å få i seg skikkelig med fett igjen!=)

|