Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-11, 00:59   #13
annex
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 64
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Demotivert nybegynner

Jeg råder deg til å prøve, og ikke stoppe deg selv.
Jeg surfet masse her på lavkarbo.no før jeg begynte med ketolyse, har lært enormt mye her fra andre brukeres tips og historier, og ikke minst alle oppskriftene som legges ut her. Fant masse inspirasjon, og var ikke i tvil om at jeg ville prøve lavkarbo.
Kjøpte også ketolyseboka, og leste den med stor iver.
Og når resultatene kom, ble insipirasjonen enda sterkere.
Har lånt andre lavkarbobøker på biblioteket, og lærer stadig nye ting gjennom diskusjoner på forumet.
I begynnelsen var det litt vrient, for jeg var ingen stor kokk, og ikke spesielt flink til å lage ordentelig mat.
Men jeg kom fort inn i det, og nå gleder jeg meg over alt det gode man KAN spise, og finner stadig nye, spennende mattips, som jeg gleder meg til å prøve ut. Skal kjøpe Hexebergs kokebok nå for å få mere inspirasjon.
Jeg har hatt perioder med ketolyse, og perioder med mer "avslappet" lavkarbomeny, men da står vekta mer stille. Så jeg har tilpasset lavkarbostilen litt til livet mitt ellers.
Jeg sliter med depresjon og utbrenthet, har i mange år hatt urolig og dårlig mage, men nå på lavkarbo er magen mye bedre, og jeg føler meg generelt bedre og mer fornøyd med meg selv for hvert kilo som forsvinner.
Lykke til !

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg

Sist redigert av annex : 22-06-11 kl 01:31.
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk Svar med sitat