Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-11, 21:48   #4
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: skeie ut en dag?

Opprinnelig lagt inn av Simpfan, her.

Blir mett, men havner alltid på do, og da er jeg like sulten igjen. I tillegg har jeg en så syk kvalme at jeg har liten apetitt. Vil kun ha noe som smaker godt. Spiost litt tyrkisk yoghurt med sukkerfritt jordbærsyktetøy i, da ble jeg litt mett. Diareen vet jeg ikek hav er av, har bare blitt sånn, vært hos lege, men fikk beskjed om å se det an i 2 uker til. Kan spise intill 3 kvalmestillende og 8 imodium i døgnet.

Jeg hadde diaré i mange måneder av og på, men ofte i ukevis av gangen.....Det gikk over, og nå er magen min helt fin.
Må legge til at jeg var fryktelig plaget av diaré også før jeg begynte på lavkarbo så ble ikke akkurat skremt av det nei... Før lavkarbo kunne jeg ikke spise middag eller store måltider i det hele tatt uten at resten av dagen/natten var ødelagt. Måtte kun småspise. Nå går alt myyye bedre...

Sist redigert av Bestemamma : 22-06-11 kl 15:24.
Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat