Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-11, 21:43   #134
liquid84
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 41
liquid84 er på en erverdig vei

Sv: PCOS skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Netti1985, her.

Jeg er ny på lavkarbo gått på det i 3 uker men har hatt litt problemer med det pga fikk 6 dager med forstoppelse så har kun til sammen gått ned 2 kg ca.. men tingen er nå at det hjalp ikke på å få beskjeden om at jeg har problemer med eggløsninga mi å skal nå begyne på pergotime nå i juli når jeg får mensen.. jeg å samboern min har prøvd i et år..huff... så i dag har jeg ikke spist noe omtrent... skikkelig deppa

Men 2 kg er jo kjempe bra da.
Dei anbefaler vel ikke mer enn 0,5-1 kg vekt tap i uken da, så da ligger du godt ann.

Jeg kjenner følelsen etter en sånn beskjed. Jeg tok det så utrolig tungt når jeg fikk bekjed om at jeg ikke har eggløsninger. Men vet du hva? Nå ligger det en liten snuppe på snart 1,5 år og sover ned i gangen.
Det er håp. Fortsett på lavkarbo, men du må huske å spise så ikke kroppen går på spare bluss.
Vist du skal få pergotime så kan du jo kanskje høre med legen din om du kan få metformin. Det var det som gjorde underverk for meg i hvert fall. Og ene bivirkningen der er løs mage (i hvert fall for meg).

Jeg sender mangen gode tanker og en goood klem.
Plutselig lyser det blåe pluss tegnet mot deg.

liquid84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat