|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Good evening ladies=)
Det eeeer så deilig å ligge på sofaen å bare slappe av å se på tv=) Jeg er jo veldig flink til å legge inn serieopptak på pvr-dekoder'n når jeg er avgårde og da, så er masse snacks å velge i der
Pruttilutt jeg elsker lappene dine!
Det var så godt å komme hjem og lage skikkelig mat og jeg pressa innpå hele greia jeg, brukte litt tid riktignok men fikk ned alt 
Jeg gruer meg litt til veiing imorgen, så ikke lyst ut istad når jeg var såvidt innom vekta.. Men er forskjell på fullt påkledd på kvelden etter mat og drikke og om morgen uten noe særlig verken i eller på kroppen da så... Vi får se=) Kommer til å måle også, ekstra kontroll 
Men asså... Pga slurv med pillene min fikk jeg mensen på jobb og det er lenge sia nå liksom, sikkert halvannen uke.. Men gir seg jo ikke! Skjønner ikke hva som skjer med kroppen min... Vurderer å bare droppe å ta de i en uke eller 2 da, for å se hva som skjer da.. Men så blir jeg litt sånn; men hva hvis imorgen kanskje, at det gir seg da.. Noen som har vært borti no lignende? Blir litt frustrert kjenner jeg..
Istad fikk jeg beøk av en mann fra Kenya og.. Han solgte bøker om Afrika for å betale for studiene sine.. Ja, jeg vet hvordan det høres ut da.. Men han viste meg et avisoppslag med han og familien han bodde hos fra lokalavisa her fra mai, og han hadde kort fra bokforlaget og sånn.. Og jeg har jo ikke samvittighet til å si nei, når jeg vet jeg klarer meg fint uten de 450kr og han var jo så trivelig og alt=) heheh=) Hu ene venninna mi blei sååå oppgitt over meg da, men det får hu bare bli.. Jeg fikk en fin bok om alle landene i Afrika med mange fine bilder og han fikk penger til utdanning Også er det sikkert noen som tenker at jeg har blitt lurt, men det får i så fall bare være
Like før jeg sovner her nå.. Bare sovi 2 timer idag før det var opp å rigge seg for hjemreise, men mååå holde et par timer til.. Håper alle koser seg den fantastiske kvelden 
Og bente og pruttilutt, det er godt å høre at dere passer litt på dere selv også, for seg selv er den viktigste personen man kan ta vare på 

|