Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-05, 10:20   #64
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Helene

Nå har jeg selv ikke barn, men jeg er førskolelærer student og mener barn har godt av å gå i barnehage. men jeg er likevel for kontantstøtte vist det fører til at barna kan være hjemme med en av foreldrene et ekstra år. en 1 åring har ikke like mye utbytte av barnehagen som en 2-6 åring. en 1 åring trenger litt mer 1-1 kontakt. Praktikant og au-pair skaper 1-1 kontakt så det mener jeg ikke er så gale. hvorfor skal vi sende en liten unge ut i barnehagen??

Enig. Jeg lever heller på havresuppe enn å sende en ettåring på fulltid i bhg. Noen MÅ jo, men jeg tror de fleste har råd til å la være, faktisk. Halv plass er mer enn nok, om man får til det. Jeg har lyst å søke om halv bhg-plass nå, jenta mi er 2 år neste måned.