Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-11, 18:25   #8321
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

hehe! Jeg vet ikke helt om jeg tør å begynne å klage om alt mulig egentlig.. men lurte mest på om det var noen generell regel for fellesareale når ingenting er sagt. De har visst bodd her i årevis og jeg aner ikke om de leier eller eier leiligheten siden da våre huseiere kun eier en og annen leilighet rundt omkring i byen. Siden de som sagt har bodd her så lenge i motsetning til vi som knapt har bodd her i ett år, så føler det blir feil av oss å begynne å klage på noe de kanskje aldri har hatt problem med før. Da blir vi jo de svarte fårene som man rynker litt på nesen etter..

Men til noe helt annet..
I natt skal vi prøve å la ungen sove uten grinda på grindsenga si for øve litt på å sove i 'storguttseng', så dette blir første natt uten den. Dere med barn som har vært igjennom dette, hvordan gikk den første natten? Hva gjør jeg om han slår seg helt vrang eller ikke 'tør' å sove slik..? Bør jeg låse døren hans siden rommet er ved stua, kjøkken og gang? gangdøren får han forsåvidt ikke opp, men alle de andre dørene er lette. Er det i det hele tatt lov å låse inn barn på den måten for deres egen sikkerhet?

Tror ikke det er lov å låse.. Men hva med å sette en stol der hvor grinda skulle ha vært?? En stol er jo et "lettere" stengsel enn en grind. Før i tiden brukte man jo sengehest på vanlige senger.