Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-11, 16:55   #32
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Karber som teller og karber som ikke teller

Opprinnelig lagt inn av bevaremegvel, her.

jeg hater den kalde smaken som sukrin gir , så jeg blander splenda og sukrin, ca dobbelt så mye sukrin som splenda, og da får jeg bort den kalde smaken. Jeg har målt blodsukkeret mitt mange ganger etter å ha spist noe med splenda i men har ikke hatt noen større blodsukkerstigning enn jeg har til ett vanlig måltid.
har til og med prøvd med splenda over jordbær og krem og målt meg og går ikke mer opp en med ren sukrin over jordbærne

er kanskje forskjell på hvordan vi reagerer på dette?

Kanskje. Men ingen blodsukkerstigning høres jo ikke riktig ut. Jeg vil tro at det betyr lite når det er snakk om noen få gram. Hva med å prøve 20g splenda f.eks og måle blodsukkeret? Da blir GBen mye høyere, så hvis du fortsatt ikke får noe utslag så kan det ikke være høy GI.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat