Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-11, 15:30   #242
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Jeg blir her en stund til, jeg. Har hatt en aldri så liten (host ... stor) sprekk på en firedagers miniferie. Og vi snakker ikke en liksomsprekk med litt for mye bacongull. Vi snakker megakarbonanza med ostepop, øl, ris, sjokolade, noen brødblingser, pizza ... you name it Jeg skulle egentlig bare ha en liten neve ostepop siden det jo var ferie og jeg likevel ikke var i ketose ved det tidspunktet (bevisst valg for å kunne ha litt flere alternativer på ferie), men suget ble bare helt enormt og jeg mistet alle hemninger. Dårlig ble jeg også og noe så inni gamperæva oppblåst og full av vann. Hoho, sånn kan det gå

Men nå er jeg i hvert fall tilbake på Skaldemannish kosthold igjen, og vekta skal få seg en aldri så liten pause

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat