Opprinnelig lagt inn av manne, her. Jeg har gått tur i nesten 2 timer i dag...så frisk luft har jeg fått masse av. Nakken er alltid stiv... jeg må nok bare innse at jeg må klippe håret igjen...det er jo to år siden sist jeg hadde guttekort og nå rekker det alt nedforbi midten av ryggen... Kaffe har jeg forresten aldri smakt...
Opprinnelig lagt inn av manne, her.
Jeg har gått tur i nesten 2 timer i dag...så frisk luft har jeg fått masse av. Nakken er alltid stiv... jeg må nok bare innse at jeg må klippe håret igjen...det er jo to år siden sist jeg hadde guttekort og nå rekker det alt nedforbi midten av ryggen... Kaffe har jeg forresten aldri smakt...
OJ! Enten har du veldig kort rygg eller så vokser håret ditt utrolig fort Har ingen fåborthodepineforslag, bortsett fra en ibux og en paracet da...men det gjør jo bare slik at hodepinen ikke merkes, årsaken forsvinner ikke, dessverre. God bedring! Jeg har kjøpt meg iskremmaskin i dag, 199 kr på tilbud på Siba Kjøpte med til en venninne også, så nå blir det is på oss! Skal teste ut snart, må bare en tur ut og kjøpe bringebær eller jordbær...har ikke helt bestemt meg..må kanskje inn igjen og se på oppskrifter her inne også. Snickers-is hadde vært no, en sjelden gang iaf