|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Regret, her.
Vi bor i et hus med 3 leiligheter hvor vi er på toppen. Under oss bor det en mann som tydeligvis har en elskerinne, eller bare en venn med fordeler.. Han bor alene, men har barna sine på besøk 50% av tiden, den tiden hvor de ikke er der så kommer denne damen på besøk. Hver gang hun er der så har de sex, og da mener jeg skikkelig høylytt sex. Ungen min våkner nesten hver gang de har seg og de holder på heeeele natten, time etter time.
I husets regler så står det at det skal være stille etter 23, og da tenker man jo på høy musikk osv.. men hva med dette? kan jeg legge inn en klage på for høye sex-lyder? eller blir det såpass privat at jeg kan ikke si noe på det? og hvor flaut er det ikke å få en klage på for høylytt sex..
Dersom det er svært hyppig, kan det jo bli plagsomt, da!
En venninne fikk et lite brev i posten fra de over om at det var veldig lytt i huset, særlig på nattes tid når det ellers var så stille!
Hun ble mer sint enn flau, fordi det var første gang på 16 år hun hadde en mann hos seg, men brevet var egentlig hyggelig nok, det!
Men hva i all verden er det de holder på med som klarer å vekke et sovende, lite barn???  Barn sover seg jo gjennom alt med litt tilvenning!
|