Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-11, 21:37   #1219
Foksy
Medlem

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 48
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

Kjempestor klem til deg kjære prutti! synes bente sa så mye lurt, at jeg bare klemmer litt ekstra på deg!

Slenger meg på denne!
Vi jenter er alt for dårlige på å legge ting bak oss og ikke sitte igjen med skyldfølelse, bebreidelser og vonde tanker. Håper du fortsetter å tenke positivt om deg selv, snakk gjerne til deg selv i speilet, ta deg en "spa-dag" med ansiktsmaske, neglelakk på tærne osv og gjør gode ting med kroppen din
Lån en lydbok på biblioteket om du ikke orker å lese selv.

Og snart kommer mamsen på besøk, da får du nok andre ting å tenke på!

Jeg har vært kjempesliten i dag, etter løpet på lørdag og utstilling av hund på søndag, men kom meg opp (kl 13), fikk rydda og kom meg ut på løpetur (les: gå og litt løpetur) på 30 min i dag. Har som mål å løpe man-ons-fre og gjøre andre aktiviteter i helgene. Da er det bedre å komme seg ut og heller gå litt mer enn å la være. Jeg og en venninne har nemlig meldt oss på 10 km til høsten!!
I kveld har det vært skoleavslutning på skolen til datteren min, og alle skulle ha med mat til fellesbord. Jeg tok med kyllingvinger, en stor bolle med stangselleri og vannmelon og en boks med tzatziki. Ikke noe problem å spise lavkarbo med buffet
Kjempekoselig var det!

Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat