Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-11, 16:50   #8281
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Jeg har en guttunge på 20 måneder som sier ca 25 ord, men jeg har lest at i perioden mellom 1-2 år så skal de kunne si rundt 50 ord. Ligger gutten min etter? De ordene han kan si er gjerne ord omtrendt kun jeg og sambo forstår, en fremmed spør oss om hva han sier hver gang han snakker.. Vi skal på kontroll på torsdag, men jeg vil gjerne vite om dette er noe jeg burde ta opp?

Jeg har også ei på 20 måneder. 50 ord?. Hmm. Hun sier kanskje 25-30. Har ikke tella egentlig. Hater det der normaltgreiene når det gjelder små barn. Noen utvikler seg den veien, andre den andre. I noen perioder veldig mye fysisk i andre veldig mye på andre områder. Hadde ikke bekymret meg what so ever.