Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-11, 14:23   #8276
Kitsu
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 41
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg vet ikke hvilken substans det er, men den brukes i de aller fleste plaster/strips og jeg er allergisk mot dem nesten alle!

Lærte en gang at om man får reaksjoner på selv den minste skramme, har man anlegg for mye allergi!
Diabetikere har også lett for å få slike raksjoner pga dårlig grokjøtt.

Hvorfor bruker du sminke når du har rosacea? Da blir det jo bare verre på sikt! Det gjør i hvert fall min! Har akkurat vært å sprengt noen blodårer i ansiktet og lege var veldig streng på akkurat det. Rosex eller ikke noe!

Jeg kan bruke de fleste plaster, men det var tydeligvis noe i disse jeg ikke tålte. Er fortsatt rød og hoven, på tredje dagen.

Jeg har mye allergier, er vel kanskje det som gjør at jeg alltid får små betennelser da. Dårlig grokjøtt har jeg ikke, jeg har nesten ikke arr i det hele tatt, det meste gror helt fint uten å lage merker. Takk for svar! Lurte litt på det.

Og jeg bruker sminke fordi jeg er forfengelig, føler meg ukomfortabel uten, og fordi det ikke er så ille i utgangspunktet, og heller ikke blir verre av sminken. Jeg har bare tendenser til å få røde "T"-er i kinnene, og det går helt greit å bare sminke over de lett.

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse