Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-11, 14:03   #8275
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Hvilken substans i plasterlim kan være skyld i at jeg nå har to hovne, røde fikanter som klør på overarmen der jeg hadde et plaster på i går?

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Bump, bump, noen som vet?

I tillegg; den minste skrape jeg får i huden blir betent. Kan det være en spesiell grunn for dette?

Jeg vet ikke hvilken substans det er, men den brukes i de aller fleste plaster/strips og jeg er allergisk mot dem nesten alle!

Lærte en gang at om man får reaksjoner på selv den minste skramme, har man anlegg for mye allergi!
Diabetikere har også lett for å få slike raksjoner pga dårlig grokjøtt.

Hvorfor bruker du sminke når du har rosacea? Da blir det jo bare verre på sikt! Det gjør i hvert fall min! Har akkurat vært å sprengt noen blodårer i ansiktet og lege var veldig streng på akkurat det. Rosex eller ikke noe!